January 11, 2012

The most wonderful yarn I've ever seen

My boyfriend got me an amazing present; a 1 kg cone of yarn! Really, this is the most impressive thing ever. I had shown him the link when I got the tweed yarn for my Brynja cardigan. I said that I would love to try the thinner version of the aran tweed yarn and that it would be perfect for cardigans or shawls. However, given the size of my stash, I said that it would have to wait. And then he got it for me! The cone is huge, all that yarn, so many possibilities.

yarn

I've been thinking for weeks, trying to find the perfect project for this perfect yarn. I knit a swatch and washed it, the yarn really looks great. I think that the yarn still has the spinning oil on it, the washed swatch is softer and puffier. I would call this a heavy fingering weight yarn, but it's definitely thicker than sock yarn. I haven't been able to find it in the Ravelry database, the shop calls it Kilcarra Studio Donegal Soft Merino Tweed.

yarn

Πήρα το πιο υπέροχο δώρο από τον φίλο μου! Ένας κώνος νήμα, 1 κιλό! Είναι πραγματικά το πιο εντυπωσιακό πράγμα που έχω δει. Του είχα δείξει το μαγαζί όταν πήρα το νήμα για το ζακετάκι Brynja και είχα πει ότι θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και την πιο λεπτή εκδοχή του νήματος tweed. Σκεφτόμουν ότι θα είναι τέλειο για ζακετάκια ή για κάποιο σάλι. Όμως, με δεδομένο τα νήματα που έχω ήδη, αποφάσισα να περιμένω. Και μετά, μου το πήρε! Ο κώνος είναι τεράστιος, τόσο νήμα, τόσες επιλογές.

Σκεφτόμαι για βδομάδες τώρα, προσπαθώντας να βρω το τέλειο πλεκτό για αυτό το τέλειο νήμα. Έπλεξα ένα δοκιμαστικό κομμάτι και το έπλυνα, το νήμα είναι υπέροχο. Νομίζω ότι έχει ακόμα το λάδι που χρησιμοποιούν για την επεξεργασία, γιατί μετά το πλύσιμο είναι πολύ πιο απαλό και αφράτο. Θα έλεγα ότι είναι λίγο πιο χοντρό από νήμα για κάλτσες. Δεν το έχω βρει στη βάση δεδομένων του Ravelry, στο μαγαζί αναφέρεται ως Kilcarra Studio Donegal Soft Merino Tweed.

yarn

So, I've been looking at patterns, trying to find the first thing I'll knit with this yarn. Based on the amount, I would guess that I can probably get two cardigans out of this and then, maybe a shawl too. But, I'd like to start out with the biggest project first, to make sure I have enough. I really love the Dahlia Cardigan by Heather Zoppetti from the Fall 2011 issue of Interweave Knits and thought it would be a good project for this lovely yarn. There is one problem though; I'm not in love with the front of the cardigan. All that extra fabric just hanging there - that's more knitting and more yarn for something that I don't think will good on me.

A few knitters on Ravelry have modified Dahlia and used the lace pattern on the back with a different shape for the front. The perfect solution! And then, looking at my queue, I had an idea. I've been planning to knit the Hay cardigan by Veera Välimäki for a long time. Why not combine the two patterns? The lace from Dahlia inserted into the Hay cardigan. Also, both patterns have top down sleeves. That means that I can keep the lace pattern on the sleeves too.

I've thought of a way to do it, I'll have to study the patterns, stitch numbers, my gauge, etc. but I think it will work. I'm really looking forward to this, although I'd like to knit my Brynja cardigan first - the wool is thick and warm and I won't be able to wear it this year if I don't finish it soon.

After the Dahlia/Hay cardigan, I'm thinking about a Whisper cardigan (pattern by Hannah Fettig) with this yarn. It certainly is a color that will go with a lot of my clothes! And if I have enough left over, I'll probably also knit another Ishbel shawl. I do love the idea of lace with tweed.

tweed swatch

Κοιτούσα σχέδια για να βρω το πρώτο πράγμα που θα πλέξω με το νήμα. Με βάση την ποσότητα που έχω, νομίζω ότι μπορώ να πλέξω δύο ζακετάκια και μετά, ίσως και ένα σάλι. Αλλά, θέλω να ξεκινήσω πρώτα με το μεγαλύτερο πλεκτό, για να είμαι σίγουρη ότι θα μου φτάσει. Λατρεύω το ζακετάκι Dahlia Cardigan της Heather Zoppetti από το περιοδικό Interweave Knits, τεύχος Φθινόπωρο 2011 και νομίζω ότι είναι καλό πλεκτό για το νήμα. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα - δεν λατρεύω το μπροστά κομμάτι της ζακέτας. Έχει πολύ ύφασμα που απλά κρέμεται - περισσότερο πλέξιμο και νήμα για κάτι που νομίζω ότι δεν θα μου πηγαίνει.

Μερικές στο Ravelry έχουν τροποποιήσει το Dahlia και χρησιμοποίησαν τη δαντέλα με ένα διαφορετικό σχήμα μπροστά. Η τέλεια λύση! Μετά, κοιτάζοντας στα σχέδια που θέλω να πλέξω, είχα μια ιδέα. Θέλω εδώ και καιρό να πλέξω το ζακετάκι Hay cardigan της Veera Välimäki. Γιατί να μην συνδυάσω τα δύο σχέδια; Η δαντέλα από το Dahlia στο άλλο ζακετάκι. Επίσης, και τα δύο σχέδια έχουν μανίκια που πλέκονται από πάνω προς τα κάτω. Έτσι μπορώ να κρατήσω και τη δαντέλα στα μανίκια.

Έχω σκεφτεί έναν τρόπο να το κάνω, θα πρέπει να μελετήσω λίγο τα νούμερα, τους πόντους και το δοκιμαστικό κομμάτι που έπλεξα, αλλά νομίζω ότι θα πετύχει. Ανυπομονώ πολύ να το δοκιμάσω, αλλά θέλω πρώτα να πλέξω το ζακετάκι Brynja που έχω ήδη ξεκινήσει. Το νήμα είναι πολύ χοντρό και ζεστό και δεν θα μπορέσω να το φορέσω φέτος αν δεν το τελειώσω γρήγορα.

Μετά το τροποποιημένο Dahlia, σκέφτομαι να πλέξω και ένα ζακετάκι Whisper (σχέδιο της Hannah Fettig) με το νήμα. Είναι σίγουρα χρώμα που ταιριάζει με πολλά από τα ρούχα μου. Και αν μου περισσέψει αρκετό, μάλλον θα πλέξω ένα ακόμα σάλι Ishbel. Λατρεύω το συνδυασμό δαντέλας με tweed.

tweed swatch

3 comments:

  1. This is a very nice tweed yarn and hooray for a boyfriend buying yarn. :)

    ReplyDelete
  2. Good, thoughtful, sweet boyfriend! Nice score.

    ReplyDelete
  3. Bravo Dimitri! Happy knitting Alex!
    Philhellene

    ReplyDelete