July 06, 2010

Comfort and inspiration

Thank you so much for your comments and advice for my poor shawl. I didn't frog it - I think the blocking will work for the top section, so I feel much better about that. The bottom though is so loose, I think it might be better to pick up stitches and knit that part again. It might be a little too big anyway, so maybe I'll knit 5-10 rows less than there are now. That's the good thing about shawls, they can be any size I want! ;)

Even though I'm mad at my shawl, I'm very happy I'm a knitter. My weekend wasn't the best - antibiotics, vitamins, tissues, lots of honey and tea... and knitting. Don't know how I managed to get sick in the summer, but I did :( And I'm so very happy I had my knitting. I didn't feel like doing anything much (still don't) but my Citron is easy, just back and forth, knit and purl, forever and ever because the rows are getting really really long now. And the shawl, which is getting bigger, was nice to have on my lap - warm and pretty and sooo soft.

I started the second ball of yarn at the beginning of the seventh repeat. Yesterday, I did the seventh ruffle. I'm rethinking my original plan though, three balls of this yarn is a lot of knitting and I don't know if I want the shawl that big either. I'm going for eight repeats now and when that's done I'll decide if I want to continue with the ruffles or do the edging.

Citron shawl

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλια και τις συμβουλές για το καημένο σάλι μου. Δεν το ξήλωσα, νομίζω ότι με το πλύσιμο το πάνω μέρος θα στρώσει και νιώθω πολύ καλύτερα για αυτό. Το κάτω κομμάτι όμως είναι τόσο χαλαρό που νομίζω ότι θα είναι καλύτερα να το ξαναπλέξω. Ίσως είναι και λίγο πιο μεγάλο από όσο πρέπει, όποτε μπορεί να πλέξω 5-10 σειρές λιγότερες από όσες έχει τώρα. Αυτό είναι το καλό με αυτά τα πλεκτά, μπορώ να τα κάνω ό,τι μέγεθος θέλω!

Αν και είμαι θυμωμένη με το σάλι, χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι πλέκτρια. Το σαββατόκυριακο δεν ήταν από τα καλύτερα που έχω περάσει - αντιβιοτικά, βιταμίνες, χαρτομάντηλα, μέλι και τσάι... Ναι, είμαι άρρωστη, αν και δεν ξέρω πώς το κατάφερα καλοκαιριάτικα. Δεν είχα όρεξη για τίποτα (ούτε και τώρα έχω) αλλά το σάλι Citron είναι εύκολο, απλές σειρές, πλέξιμο από την καλή και από την ανάποδη, για πάντα, γιατί οι σειρές είναι πολύ μεγάλες τώρα. Και το σάλι, που φυσικά μεγαλώνει συνεχώς, ήταν ωραίο να το έχω πάνω μου - είναι ζεστό, όμορφο και πολύ απαλό.

Ξεκίνησα την δεύτερη μπάλα μαλλί στην αρχή της έβδομης επανάληψης του σχεδίου. Χθες έκανα το έβδομο φρου φρου. Δεν είμαι σίγουρη για το αρχικό μου σχέδιο όμως, τρεις μπάλες από αυτό το νήμα είναι πάρα πολύ πλέξιμο και δεν ξέρω αν θέλω το σάλι τόσο μεγάλο. Έβαλα στόχο για οχτώ επαναλήψεις και όταν τις τελειώσω, θα αποφασίσω αν θέλω να συνεχίσω ή να προχωρήσω με το τελικό σχέδιο στην άκρη.

Citron shawl

When I got tired of knitting, I spent some time looking through my three favorite knitting books. Glorious Knits, Glorious Color and Pattern Library, all by Kaffe Fassett. They are so beautiful; full of inspiration and beautiful patterns. Whenever I look at them, I end up with twenty ideas for sweaters and shawls and cardigans. I start looking at yarn, thinking of color combinations and planning one project after another.



















I love them so much!  Τα λατρεύω!


There is a Kaffe Fassett pattern I've been thinking about for over a year and it will be one of my next projects. It's the Romeo and Juliet coat from Glorious Color. As much as I love the coat, I don't think I'll be able to wear it much. What I want is a Romeo and Juliet cardigan. I've finally found all the colors I want to use and I'm really excited about starting it soon. I'm going to use colors that are similar to the ones in the book - red, fuschia, purple, lilac...

It will be hard, I'll have to figure out how to place the color patterns and I might even design the basic shape for the cardigan myself, if I can't find something in the shape I want. I think it will be worth it though and if it works out the way I want, I'll make another one in a different color combination.

If you want to see the coat, you can look at the Coat Project blog. Two knitters are making Kaffe Fassett coats and writing to each other about the experience. It's really exciting to see the pieces come together and I'm sure both of them will be amazing!





















Όταν κουράστηκα με το πλέξιμο, πέρασα αρκετό χρόνο ξεφυλλίζοντας τα τρία αγαπημένα μου βιβλία για το πλέξιμο - Glorious Knits, Glorious Color και Pattern Library - όλα από τον Kaffe Fassett. Είναι πανέμορφα, γέματα έμπνευση και όμορφα σχέδια. Όποτε τα κοιτάζω, καταλήγω να έχω είκοσι ιδέες για πουλόβερ, φουλάρια και ζακετάκια. Μετά, κοιτάζω για νήματα, σκέφτομαι συνδυασμούς χρωμάτων, σχεδιάζω το ένα πλεκτό μετά το άλλο.

Υπάρχει ένα σχέδιο του Kaffe Fassett που το σκέφτομαι πάνω από ένα χρόνο τώρα. Αποφάσισα να το πλέξω επιτέλους, σύντομα. Είναι το παλτό Romeo and Juliet από το βιβλίο Glorious Color. Όσο όμως λατρεύω το παλτό, νομίζω ότι δεν θα μπορέσω να το φορέσω πολύ. Αυτό που θέλω είναι ένα Romeo and Juliet ζακετάκι. Βρήκα επιτέλους όλα τα χρώματα που θέλω να χρησιμοποιήσω και είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα το ξεκινήσω. Θα χρησιμοποιήσω χρώματα παρόμοια με αυτά στο βιβλίο, κόκκινο, φουξ, μωβ, λιλά.

Θα είναι δύσκολο, θα πρέπει να δω πού ακριβώς θα βάλω τα χρωματιστά σχέδια και ίσως σχεδιάσω μόνη μου το βασικό σχήμα της ζακέτας, αν δεν μπορώ να βρω κάποιο έτοιμο σχέδιο έτσι ακριβώς όπως το θέλω. Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο, και αν όλα πάνε καλά, θα φτιάξω και ένα δεύτερο, με άλλο συνδυασμό χρωμάτων.

Αν θέλετε να δείτε το παλτό, συνιστώ να κοιτάξετε το ιστολόγιο Coat Project. Δυο πλέκτριες φτιάχνουν παλτά Kaffe Fassett και γράφουν η μια στην άλλη για την εμπειρία. Είναι πραγματικά συναρπαστικό να βλέπεις την διαδικασία και είμαι σίγουρη ότι και τα δύο θα είναι εκπληκτικά!

8 comments:

  1. Έτσι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες το Romeo & Juliet μοιάζει να είναι τόλμημα. Αξίζει να το προσπαθήσεις και είναι κοντά στον τύπο σου. Περιμένουμε τη συνέχεια. Περαστικά!

    ReplyDelete
  2. Get well soon.

    I think your Citron is absolutely beautiful.

    ReplyDelete
  3. I really like the color you use for your Citron. I hope you are feeling much better now. Your books sound interesting, I wish I would like to do more colorwork.

    ReplyDelete
  4. So sorry you were sick. At least you were able to knit so the time wasn't totally lost!

    I do admire you for doing a large Citron. I don't think my attention span is long enough. Which is too bad because it is just beautiful.

    ReplyDelete
  5. I heart K.F. Sigh.
    Can you post a pic of the colours you will use?
    Will it be wool or cotton?
    Philhellene

    ReplyDelete
  6. Your Citron is going to be beautiful!

    Hope you feel better! :)

    ReplyDelete
  7. I love your citron shawl. The colour is beautiful. I hope you feel better soon.

    ReplyDelete
  8. Thank you so much for your wishes!!!

    Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές :)

    ReplyDelete