March 16, 2011

A lovely surprise

I just got back from the post office with a wonderful package! I thought it was a book I had ordered for my father, but it turned out to be for me :) In January, I wrote about all the sock yarn I have - enough for at least 100 pairs of socks! I think this book will help me with the sock yarn stash...

It's "Around the World in Knitted Socks" by Stephanie van der Linden (Ravelry) and I've wanted it for a long time. It has beautiful patterns, inspired by knitting traditions from all over the world. Lace, embroidery, stranded knitting, cables - it has everything! I'm really excited -  I think I'll go look at my sock yarn now and dream about all the lovely socks I'll be knitting :)

lovely sock book

Μόλις γύρισα από το ταχυδρομείο με ένα τέλειο δέμα! Νόμιζα ότι ήταν ένα βιβλίο που είχα πάρει για τον πατέρα μου αλλά τελικά είναι ένα βιβλίο για μένα! Τον Ιανουάριο είχα γράψει για όλα τα νήματα για κάλτσες που έχω - αρκετό για πάνω από 100 ζευγάρια! Νομίζω ότι αυτό το βιβλίο θα με βοηθήσει λίγο...

Το βιβλίο είναι το "Around the World in Knitted Socks" (ο γύρος του κόσμου σε πλεκτές κάλτσες) της Stephanie van der Linden (Ravelry) και το ήθελα πολύ καιρό. Έχει πανέμορφα σχέδια, εμπνευσμένα από παραδοσιακά πλεκτά από όλο τον κόσμο. Δαντέλα, κεντήματα, ζακάρ, πλεξούδες - τα έχει όλα! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη - νομίζω ότι θα πάω να κοιτάξω τα νήματά μου τώρα και θα σκέφτομαι όλα τις υπέροχες κάλτσες που θα φτιάξω!

4 comments:

  1. Πολυ ωραιο το βιβλιο σου! Καλες καλτσοδημιουργιες ;) !

    ReplyDelete
  2. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΠΛΕΞΙΜΟ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ReplyDelete
  3. I desperately want that book! Enjoy!

    ReplyDelete
  4. Αλεξανδρα μου καλημερα! Μπηκα εχθες στο μειλ μου και ειδα το μηνυμα σου! Σ'ευχαριστω παρα, μα παρα πολυ! Εισαι γλυκα ! Μου αρεσουν πολυ ολα και καποια στιγμη θα ξεκινησω ενα! Στο Ravelry ειχα μπει τοτε που ειχες αναφερει οτι εισαι κι εσυ για να το τσεκαρω. Νομιζω εκανα acount αλλα δεν εχω ασχοληθει καθολου! Ειμαι βλεπεις αρχαρια και δεν τα καταφερνω με αυτα! Σευχαριστω και παλι! Να εισαι καλα! Φιλια :) !

    ReplyDelete