November 19, 2013

Pleksuda hat - new pattern

Pleksuda {cable or braid in Greek}  -  I designed Pleksuda as a pattern to knit for a friend. I wanted a big cable and ribbing so the hat would be stretchy. It also had to be warm, because my friend goes skiing. But I also needed something fast and I just can't knit a complicated cable pattern. With these things in mind, I made the first Pleksuda as a birthday present. The yarn I used for this one, the red Pleksuda, is a lovely fingering weight merino held double.

Pleksuda hat

Σχεδίασα το Pleksuda (Πλεξούδα) σαν σχέδιο για να πλέξω για μια φίλη μου. Ήθελα μια μεγάλη πλεξούδα και λάστιχο για να έχει πολύ ελαστικότητα. Έπρεπε να είναι και πολύ ζεστό γιατί η φίλη μου πάει για σκι. Αλλά έπρεπε όμως να είναι είναι γρήγορο και δεν μπορώ να πλέξω περίπλοκα σχέδια με πλεξούδες. Με όλα αυτά στο μυαλό μου, έφτιαξα το πρώτο σκουφάκι  Pleksuda για δώρο γενεθλίων. Το νήμα που έβαλα σε αυτό, το κόκκινο, είναι ένα υπέροχο λεπτό νήμα μερίνο που το κράτησα διπλό.

Pleksuda hat

The second one I made for myself, because I loved the design. I also wanted to see how it would look in a handdyed yarn. Malabrigo has very subtle color variations in the almost solid colorways. I think it's just enough to be interesting, without distracting from the pattern. Knitted with Malabrigo, the stitch pattern seems even more fluffy - I love to squeeze this hat!

Pleksuda hat

The pattern is perfect for cable beginners, because it is a lot easier to knit than it looks! As always, the pattern is available in English and Greek. You can purchase it here.

Pleksuda hat

Red Pleksuda: 65 gr of Grignasco Flavia Baby Merino, held double
Grey Pleksuda: 70 gr of Malabrigo Worsted in Pearl

Pleksuda hat

Tο δεύτερο το έφτιαξα για μένα, επειδή μου άρεσε πολύ το σχέδιο. Ήθελα επίσης να δω πώς θα φαινόταν με νήμα βαμμένο στο χέρι. Το Malabrigo έχει πολύ απαλές αλλαγές στα σχεδόν μονόχρωμα νήματα. Νομίζω ότι είναι αρκετό ώστε να είναι ενδιαφέρον, χωρίς να αποσπά την προσοχή από το σχέδιο. Πλεγμένο με Malabrigo, η πλέξη μου φαίνεται ακόμα πιο αφράτη, μου αρέσει να το χαϊδεύω αυτό το σκουφάκι!

Pleksuda hat

Το σχέδιο είναι τέλειο για αρχάριες στις πλεξούδες - φαίνεται πολύ πιο δύσκολο από όσο είναι! Όπως πάντα, το σχέδιο είναι διαθέσιμο στα αγγλικά και τα ελληνικά. Μπορείτε να το αγοράσετε εδώ.

Pleksuda hat

Κόκκινο Pleksuda: 65 gr νήματος Grignasco Flavia Baby Merino, διπλό
Γκρι Pleksuda: 70 gr νήματος Malabrigo Worsted στο χρώμα Pearl

Pleksuda hat

4 comments:

  1. Wow, what an interesting stitch pattern! This is something genuinely new! Well done!

    ReplyDelete
  2. Lovely hat, looks very squishy and warm!

    ReplyDelete
  3. ........aaaaaaaaaand that's been added to the queue :)

    ReplyDelete
  4. Υπέροχα και τα σκουφάκια σου !!!! Υγειά στα χέρια σου Αλεξάνδρα μου !!! Αυτήν την πλεξούδα ακόμα να την μάθω, έχω όμως την κατάλληλη βελόνα οπότε το έχω στα υπόψιν !
    Φιλιά !

    ReplyDelete