June 02, 2009

Knitting in progress


My beaded cami! I love the lace pattern!

Το τιραντάκι μου! Λατρεύω αυτή τη δαντέλα!


A lot of stockinnette stitch... The front is still not finished!

Πολύ πλέξιμο... Δεν το έχω τελείωσει ακόμα αυτό το κομμάτι!


My first sock! I'm sooo excited!

Η πρώτη μου κάλτσα! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη!


The heel... I'm so proud of it! It's very cute!

Η φτέρνα... Είμαι πολύ περήφανη γι' αυτή! Είναι τόσο χαριτωμένη!


Is that new sock yarn? And a swatch???

I'm thinking of making a pair of Monkey socks! The yarn is Four Seasons Gründl Hot Socks and I think the colors will look very pretty in the lace pattern.

For now, though, I really really have to study. The first paper is due on Thursday and I still have some things to write. Wish me luck!

Τι είναι αυτό; Καινούριο νήμα για κάλτσες;!; Και ένα δοκιμαστικό κομματάκι; Σκέφτομαι να φτιάξω αυτές τις κάλτσες! Το νήμα είναι Four Seasons Gründl Hot Socks και νομίζω ότι θα δείχνουν πολύ ωραία τα χρώματα με τη δαντέλα.

Για την ώρα δυστυχώς πρέπει να διαβάσω. Πρέπει να παραδώσω την πρώτη εργασία την Πέμπτη και έχω ακόμα μερικά πράγματα να γράψω. Ευχηθείτε μου να πάνε όλα καλά!

13 comments:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ ΦΡΟΥΦΡΟΥΔΑΚΙ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ReplyDelete
  2. Beautiful sweater. I love that color. And congratulations on your first sock. Great job!

    ReplyDelete
  3. Κοριτσακι μου σου το ευχομαι με ολη μου την ψυχη.
    Ολα θα πανε καλα μην αγχωνεσαι!!!!
    Τελειο γινεται το τιραντακι κι ας αργει λιγο, οσο για την καλτσα; μπραβο σου ουτε που φαινεται οτι ειναι η πρωτη σου, κι εγω τετοια φτερνα πλεκω, νομιζω ειναι πιο ευκολη και γρηγορη.

    Αντε και καλη επιτυχια!!!!
    φιλιά πολλά!!!!

    ReplyDelete
  4. Καλημέρα Αγγελική! Ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου αρέσει!

    ReplyDelete
  5. Thank you Susan!!! :) I'm in love with sock knitting, it's so much fun!

    ReplyDelete
  6. Πουαντερί καλημέρα! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!!! Μου δίνεις κουράγιο!

    Πολύ αργεί το τιραντάκι γιατί θέλω να το φορέσω! Κάθε μέρα το βλέπω και λέω αχ, να μπορούσα να το φορέσω σήμερα! Αλλά που να πάω με μισή μπλούζα;!;
    Η φτέρνα πράγματι είναι πολύ εύκολη!

    ReplyDelete
  7. Καλή επιτυχία Alex για τις εργασίες/εξετάσεις και συγχαρητήρια για τα πλεκτά! Τι τέλειο τιραντάκι, μπράβο, και η κάλτσα top down, wow (εγώ αποφεύγω το grafting και πλέκω κάλτσες σχεδον αποκλειστικά toe up).
    Philhellene

    ReplyDelete
  8. Philhellene ευχαριστώ!!! Και εσύ μου δίνεις κουράγιο!!! :) Χαίρομαι που σου αρέσει το τιραντάκι!

    I've never grafted anything, but it's only on a few stitches so I hope it won't be too hard! Toe up seems harder to me although I do want to try it!

    ReplyDelete
  9. Your beaded cami is knitting up beautifully! Great yarn choice.

    ReplyDelete
  10. Hi mooncalf! Thank you! The yarn is very nice and it's very soft too! This is the cami that has the p2tog tbl!!! I wish I had started it after I read your great tip about avoiding it!

    ReplyDelete
  11. Καταρχην καλη επιτυχια στις εξετασεις σου.Οσο για τα πλεκτα σου, ειναι σαν ζωγραφιες.

    ReplyDelete
  12. Καλησπέρα Δημιουργία! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :)

    ReplyDelete
  13. Love your cami, it is very pretty - both the lace pattern & the colour.

    Cute sock too - isn't it a great feeling, knitting your very own socks!

    ReplyDelete